Hoe te bestellen?

Hieronder treft u een stappenplan hoe u een bestelling kunt plaatsen bij www.belluna.nl

Uiteraard zijn we tijdens kantooruren bereikbaar voor alle vragen via telefoonnummer: +31(0)23 531 5568 of neem contact op via info@belluna.nl

 

Stap 1 Shoppen

Ga naar het artikel van uw keuze, selecteer de kleur en maat en klik op ‘in winkelmand’. U kunt er nu voor kiezen om verder te winkelen of gelijk naar uw winkelmand te gaan.

Als alle artikelen naar keuze zich in de Belluna winkelmand bevinden, controleer of de juiste kleur en de juiste maat van uw gekozen artikel in de winkelmand zit. In de winkelmand kan de maat van de kleding en het aantal artikelen eventueel nog worden gewijzigd of verwijderd.

Klik om verder te winkelen op de knop ‘Verder winkelen’.

Klaar met winkelen?
Klik dan op de knop ‘Ga door naar afrekenen’.

Stap 2 Persoonlijke gegevens opgeven

Om de bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u om enkele persoonlijke gegevens in te vullen.

 

Stap 3 Verzend- en betaalmethode kiezen

Om de bestelling af te ronden kiest u voor de betaaloptie van Ideal.
Vervolgens kunt u kiezen uw bestelling op te halen of via PostNL te verzenden.

 

Stap 4 Bestelling afronden

U heeft nu de mogelijkheid om de bestelling te controleren en een eventuele kortingscode of cadeaubon code in te voeren. Wil je een cadeau- of tegoedbon gebruiken?

Na het accepteren van de algemene voorwaarden, klikt u op bestellen. Afhankelijk van de betaalwijze zal u automatisch door worden verwezen naar het desbetreffende betaalsysteem. Zodra de betalingsopdracht is bevestigd, wordt de betaling automatisch verwerkt en uw bestelling door Belluna klaar gemaakt voor verzenden.

*De betaaltransacties die worden verricht op info@belluna.nl, worden beveiligd afgehandeld door het betaalsysteem van Mollie Payments. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in ons computersysteem.



Bevestigingmail

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail. Als u niet binnen enkele seconden na de bestelling een bevestiging ontvangt, dan kan er het volgende fout zijn gegaan;

  • Uw provider ziet onze automatische mailtjes mogelijk als spam en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox.
  • U heeft bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in uw e-mailadres.
  • Mocht u geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via het telefoonnummer +31(0)23 531 5568 of stuur een e-mail naar service@belluna.nl

 

Afhalen in de winkel

Indien u heeft aangegeven uw bestelling te willen afhalen in de winkel (Wagenweg 22, Haarlem), dan zorgen wij dat de bestelling vanaf de volgende dag voor u klaar staat. Vanwege de coronamaatregelen zijn wij momenteel alleen geopend op dinsdag, woensdag en vrijdag 10.00-16.00 uur.

Voor eventueel andere vragen over afhalen, zijn wij bereikbaar op 023-5315568